Hírek
2016. Április 29. 08:00, péntek |
Helyi
Forrás: Szentendre Önkormányzata
Városi online fogadóóra

Április 26-án késő délután két órán át várták és válaszolták meg azonnal a Facebookon Szentendre lakosságának kérdéseit az önkormányzati vezetők.
Több mint 2400 embert ért el a városvezetés első online fogadóóráját meghirdető poszt a legnépszerűbb közösségi oldalon kedden. Verseghi-Nagy Miklós polgármester hivatalos Facebook-oldalán 17 órától 19 óráig várta a kérdéseket, felvetéseket bármilyen, a várost érintő témában. Az azonnali válaszadásban a kabinet és az önkormányzati munka valamennyi területét lefedő kis csapat segítette a polgármestert. A hozzászólásokra időrendi sorrendben reagált a városvezetés, a hosszabb utánajárást igénylő ügyekre rövid időn belül visszatérünk: a kérdezők személyes üzenetben kapnak választ a szükséges információk beszerzése után.
Az első kérdés az online fogadóóra első perceiben megérkezett, és a rendelkezésre álló két óra alatt folyamatosan érkeztek a hozzászólások. Aktívan huszonöten folytattak párbeszédet a polgármesterrel, de az eszmecserét csaknem százszor ennyien követték: 2400 felhasználót ért el a poszt. Téma volt a HÉV-megálló környékének rendezése, a belvárosi csapadékvíz-elvezetés, a 11-es út burkolati jelei, jelzőlámpái, a zöldhullám kialakítása. Kérdések és válaszok születtek a kátyúzásról, állami tulajdonú épületek felújításáról, a Postás strandról, igényt jeleztek parkoló felújítására, újabb szemetesek kihelyezésére, hiányzó utcanévtáblák pótlására.
Egyértelmű sikerként könyvelhetjük el az első online fogadóóránkat – mondta Verseghi-Nagy Miklós polgármester. A kérdések legnagyobb részét munkatársaim segítségével percek alatt megválaszoltuk. Néhány egyedi eset, felvetés kapcsán tájékozódnunk kell, ehhez a kérdezők türelmét kértük. Nagyon örülök annak, hogy a párbeszéd végig kulturált hangnemben folyt, az álláspontok közeledtek egymáshoz és minden lezárt téma felvetője a „beszélgetés” végén udvariasan nyugtázta a kapott válaszokat. Szeretném én is megköszönni, kollégáim és a magam nevében is az aktív részvételt, a kérdéseket és az értékes észrevételeket az online fórumon.
Az azonnal le nem zárt kérdések megoldásán az ügyfélszolgálat közvetítésével dolgoznak az illetékesek.
Fotó: szentendre.hu
Ezek érdekelhetnek még
2025. Július 24. 07:25, csütörtök | Helyi
95 907-en nyertek felvételt a magyar felsőoktatásba
Az elmúlt másfél évtized legsikeresebb felvételije az idei, 95 907-en nyertek felvételt a sikeres, megújult magyar felsőoktatásba
2025. Július 31. 07:49, csütörtök | Külföld
Hszi Csin-ping: Kína gazdasága továbbra is komoly kihívásokkal néz szembe
Kína gazdasága továbbra is komoly kockázatokkal és kihívásokkal néz szembe - figyelmeztetett Hszi Csin-ping kínai államfő a Kínai Kommunista Párt legfelső döntéshozó testületének szerdai ülésén Pekingben.
2025. Július 31. 07:47, csütörtök | Életmód
Csalók élnek vissza az OTP Bank egyik vezetőjének nevével
Az OTP Bank egyik vezetőjének nevével visszaélve, magukat rendőröknek kiadó csalók videóhívásban keresik meg az ügyfeleket, hogy pénzt szerezzenek tőlük - hívta fel a figyelmet a pénzintézet szerdán.
2025. Július 31. 07:47, csütörtök | Belföld
15 százalékkal emelkedik a bére minden kormánytisztviselőnek, aki a területi közigazgatásban dolgozik
A kormány szerdai ülésén döntött arról, hogy szeptember 1-jétől 15 százalékkal emelkedik a bére minden kormánytisztviselőnek, aki a területi közigazgatásban dolgozik