Városlista
2024. december 26, csütörtök - KARÁCSONY

Hírek

2013. Február 07. 05:00, csütörtök | Életmód
Forrás: OrientPress Hírügynökség

Nincs az a válság, ami legyűrné a női táskát

Nincs az a válság, ami legyűrné a női táskát

Magyarországon naponta 10 ezer alkalommal keresünk rá a táska szóra az interneten, kétszer annyiszor, mint ékszerre és másfélszer annyiszor, mint parfümre - derült ki a Táskaszalon.hu női táska webáruházat üzemeltető Prémium Webáruházak Kft. kutatásából. A táskákat a női divatcikkek között online csak a cipő és a ruházat előzi meg népszerűségben. Előbbire több mint 20 ezerszer, utóbbira több mint 25 ezerszer keresünk naponta.

A kutatás szerint női táskákra közel négyszer annyiszor keresünk az interneten, mint férfire. Ez azt jelenti, hogy nap, mint nap nők ezrei kutatnak lázasan táskák után az interneten. Emellett úgy tűnik a fekete szín soha sem megy ki a divatból: ilyen táskát keresnek ugyanis a leggyakrabban az internetező nők. Ráadásul a fekete iránt kétszer nagyobb a kereslet, mint bármelyik más szín esetében. A kedvenc táska színek rangsorában a feketét a barna követi, a harmadik legnépszerűbb pedig a piros.

A színek szezonalitását mutatja, hogy 2012 nyarán még fordított volt a sorrend, akkor ugyanis még a piros színű táskák iránti kereslet nagyobb volt, mint a barnák iránti. Az őszi-téli időszak úgy látszik, a barna táskáknak kedvezett. Hogy melyik a legkevésbé kedvelt táska szín? A kutatás szerint a zöld és a lila.

A legtöbb keresést a Veszprém megyei hölgyek indítják a táskák után, így a képzeletbeli dobogó legfelső fokára ők állhatnak fel. A második és harmadik helyen a Fejér és a Borsod megyei hölgyek végeztek.

A női táskáknak is a karácsony a szezonja, december első hetében a legmagasabb irántuk az érdeklődés. Egy másik klasszikus női divatcikk, az ékszerek esetében sincs ez máshogy, ugyanúgy a karácsony jelenti a legforgalmasabb időszakot, ráadásul az utóbbi két évben még Valentin-nap környékén sem emelkedett az ékszerre keresők száma az interneten. Ennél a termékkategóriánál - valószínűleg a válság hatása miatt is - egyre csökken az online keresések száma a 2008 decemberi csúcshoz képest. A táskáknál viszont éppen fordított a helyzet, a 2008 karácsonyi szezonhoz képest 2012 karácsonyára harmadával nőtt a táskák iránt érdeklődő hölgyek száma az interneten.

Ezek érdekelhetnek még

2024. December 25. 12:26, szerda | Életmód

Karácsony - Steinbach József: a gyógyulás útja a másikra figyelő bibliai kedvesség

A világnak a másikra figyelő, az életet építő \"bibliai kedvességre\" van szüksége; és ez egyben a gyógyulás egyetlen útja is, mert a másikra figyelve az ember elszakad a saját sebeitől.

2024. December 25. 12:25, szerda | Életmód

Ferenc pápa megnyitotta a Szent Péter-bazilika szent kapuját, megkezdődött a szentév

Ferenc pápa kerekesszékben ülve megnyitotta a Szent Péter-bazilika szent kapuját, és ezzel kezdetét vette a jubileumi szent év, amelynek legelső eseménye az ünnepi mise, amelyet az egyházfő a bazilikában vezet szenteste.

2024. December 24. 10:35, kedd | Életmód

Karácsony - Erdő Péter: hisszük, hogy személyesen tudunk kommunikálni Istennel, és neki hatása van az emberiség sorsára

Hisszük, hogy imáinkban személyesen tudunk kommunikálni Istennel, és neki hatása van az emberiség sorsára

2024. December 23. 09:06, hétfő | Életmód

Jónak lenni jó! - 516 millió forint gyűlt össze a közmédia jótékonysági kampányában

516 millió forint gyűlt össze a közmédia Jónak lenni jó! elnevezésű jótékonysági kampányában - hangzott el a Duna televízión a kampányt záró, vasárnap esti műsorban.