Hírek
2013. Augusztus 22. 07:00, csütörtök |
				Helyi				
Forrás: (x)
				
				Könnyebben irányítaná céges ügyeit? – Ez alapján válasszon segítséget!
 
				Több szoftver is létezik, melyek megkönnyítik céges ügyeinket, így az ügyfelekkel történő kapcsolattartást, dokumentumainknak, pénzügyeinknek, számláinknak, a kollégák feladatainak kezelését. De mi alapján válasszunk?
A különféle ügyviteli rendszerek jó néhány folyamat (partnerek, naptár, dokumentumok, teendők, pénzügyek) kezelésére alkalmazhatók, így mielőtt még kiválasztanánk a számunkra megfelelőt, fontos, hogy mérjük fel saját igényeinket, céljainkat. Majd ehhez mérten nézzük meg, hogy a kínált rendszer milyen funkciókkal rendelkezik.
Érdemes ezenfelül alapvető elvárásnak tekinteni a következőket:
	- Ingyenes tesztidőszak:
	Fontos, hogy mielőtt előfizetünk az adott rendszerre, próbáljuk ki előtte. Keressünk olyat, amit ingyenes tesztidőszakkal felmérhetünk, megismerhetünk. A tesztidőszak alatt ugyanis kideríthetjük, hogy a rendszer funkciói valóban alkalmasak-e az általunk elvártakra.
	- Online, felhő alapú szolgáltatás:
	Legyen bármikor, bárhonnan elérhető internetkapcsolat segítségével akár számítógépről, akár tabletről, okostelefonról.
	- Telepítés és frissítések nélkül használható legyen:
	Csupán regisztrálni kelljen az azonnali használathoz, ne kelljen telepíteni, sőt a későbbiekben frissíteni se. (Az online elérésnek köszönhetően mindig az aktuális frissítésekkel együtt a legújabb verziót érjük el).
	- Egyszerűen, gyorsan elsajátítható kezelőfelülete legyen
	Könnyen kezelhető, felhasználóbarát felülettel rendelkezzen, az egyes funkciók gyorsan elérhetőek legyenek a hatékony munkavégzés könnyítésére.
	- Adatbiztonság:
	Minél biztonságos, annál jobb. Így próbáljunk olyat választani, ami lehetőleg internetbanki szintű biztonságot garantál, amellett, hogy az adatokat folyamatosan el lehessen érni.
	- Integrációs és szinkronizációs lehetőségek:
	Tudja kezelni vagy magába integrálni a már meglévő egyéb adatbázisainkat, akár táblázatból partnereinket vagy szinkronizálhassuk esetleg más naptári bejegyzéseinkkel.
Mindezeket a CO3 új generációs online ügyviteli rendszer – partnerek, naptár, teendők, dokumentumok, pénzügyek modullal és eszámlázási funkcióval – együtt tudja, és segítségével rendkívüli módon megkönnyítheti, egyszerűsítheti céges ügyeit! További részletekért látogasson el a www.co3.hu weboldalra és próbálja ki ingyen a CO3 rendszerét!
	Kapcsolódó témák:
	Gazdálkodjon helyesen partnerei, munkatársai idejével! – VIDEÓ
	Könnyebb céges kapcsolattartás a CO3-mal! - VIDEÓ
Ezek érdekelhetnek még
2025. Augusztus 28. 07:51, csütörtök | Helyi
Bajnokok Ligája - Elindultak a budapesti döntő előkészületei
A Puskás Arénában lezajlott a labdarúgó Bajnokok Ligája budapesti döntőjének előkészületeit beindító első munkaértekezlet.
2025. Augusztus 17. 00:00, vasárnap | Helyi
Vida Beni ismét gokartban!
Augusztus közepén rendezték az RMC Hungary Gokart Országos Bajnokság IV. fordulóját, ezúttal Kecskeméten.
2025. Október 31. 08:08, péntek | Sport
Örmény-magyar - Még egy repülőgépet indít a Wizz Air Jerevánba
A nagy érdeklődésre való tekintettel még egy szurkolói repülőgépet indít a Wizz Air Jerevánba, ahol a magyar labdarúgó-válogatott november 13-án a házigazda örményekkel játszik világbajnoki selejtezőt.
