Városlista
2025. július 30, szerda - Judit

Hírek

2013. December 21. 08:10, szombat | Helyi
Forrás: MTI

Kiemelt médiafigyelmet kapott a Skanzen adománygyűjtése is

Kiemelt médiafigyelmet kapott a Skanzen adománygyűjtése is

Kiemelt figyelemmel kísérte az országos és a regionális média az adventi időszakban a különböző karácsonyi adománygyűjtő akciókat, így többek közt a Skanzen ajándékgyűjtését is.

Kiemelt figyelemmel kísérte az országos és a regionális média az adventi időszakban a különböző karácsonyi adománygyűjtő akciókat. A legnagyobb figyelmet a közmédia Jónak lenni jó! című műsorfolyama kapta, emellett a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet kampánya és a Mikulásgyár adománygyűjtése szerepelt a leggyakrabban a médiában - derül ki a Médianéző elemzéséből.
Az összegzés szerint november 1. és december 17. között vizsgálták a magyar nyelvű online hírportálokat, rádiókat és televíziókat, valamint az országos és regionális terjesztésű újságokat. A mintába azon cikkek kerültek, amelyek megemlítették valamely karácsonyi adománygyűjtő akciót.

A Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) Jónak lenni jó! című kampánya idén a Katolikus Karitász munkáját segítette. Az adománygyűjtés 343 médiamegjelenésének jelentőségét növeli, hogy ezek 57 százaléka a rádióban és televízióban jelent meg, így sokkal több emberhez jutott el. Az M1 és a Kossuth Rádió által folyamatosan napirenden tartott akció a közmédia december 15-i tematikus napját követően érte el "híraktivitása csúcsát", amikor a hírforrások már 120 millió forintnyi felajánlásról számolhattak be.

A Magyar Ökumenikus Segélyszervezet a hagyományosan advent első vasárnapján kezdődő "szeretet.éhség." mottóval meghirdetett adománygyűjtésével került a hírekbe összesen 221 alkalommal. Az ehhez kapcsolódó mézeskalácssütés, a Szent István-bazilika melletti vásáron felállított gyűjtőpont és ezzel párhuzamosan az ország 219 nagyáruházában indított gyűjtés, valamint az operaház Diótörő Fesztiváljával és a Design Terminál karácsonyi kiállításával történő együttműködés egyaránt jelentős publicitást eredményezett.

A Mikulásgyár idei akciója elsősorban a december 3-i sajtótájékoztató és a Gyergyószentmiklósra indított adományok miatt kapott nyilvánosságot, összesen 155 megjelenésben. Az előbbiről szóló tudósítások kiemelték, hogy a kampány háromszázezer magyar és határon túli gyermek számára gyűjt adományokat országszerte mintegy 150 helyszínen.

A Baptista Szeretetszolgálat 10 éves Cipősdoboz akciójával kapcsolatban a média a tervbe vett 50 ezer ajándékdoboz gyűjtéséről és azok folyamatos kiosztásáról tudósított, míg a Katolikus Karitász kezdeményezései közül a diósgyőri labdarúgócsapattal szervezett akció, valamint a szentendrei Skanzenben idén első alkalommal felállított gyűjtőpont eredményezett sok megjelenést.

Mérsékeltebb médiaérdeklődés övezte a Magyar Vöröskereszt rekordmennyiséget eredményező élelmiszergyűjtését és Adomány Expresszét, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat Adni öröm! elnevezésű kampányát, valamint a Magyar Élelmiszerbank Egyesület nagyáruházakkal közösen rendezett, a tavalyinál szintén jóval eredményesebb élelmiszergyűjtését - írja a Médianéző elemzésében.

Ezek érdekelhetnek még

2025. Július 24. 07:25, csütörtök | Helyi

95 907-en nyertek felvételt a magyar felsőoktatásba

Az elmúlt másfél évtized legsikeresebb felvételije az idei, 95 907-en nyertek felvételt a sikeres, megújult magyar felsőoktatásba

2025. Július 30. 13:23, szerda | Belföld

Ma indul az új adategyeztetési kampány; a NAV ezúttal a hibás bevallásgyakoriságra figyelmeztet

A NAV ma értesíti azokat az adózókat, akik online számlaadat-szolgáltatásaik és pénztárgépadataik alapján 2025-ben átlépték az éves áfabevallásra vonatkozó értékhatárt, mégsem váltottak havi vagy negyedéves bevallásra.

2025. Július 30. 10:05, szerda | PR

Beleznay Endre beveszi a Szigetvári Várat

sisakban, történelemmel ès humorral

2025. Július 30. 09:20, szerda | PR

„Gyógyvíz, palacsinta és humorfürdő”

Beleznay Endre csobbanása a Szigetvári Gyógyfürdőben