Hírek
2013. December 21. 08:10, szombat |
Helyi
Forrás: MTI
Kiemelt médiafigyelmet kapott a Skanzen adománygyűjtése is
Kiemelt figyelemmel kísérte az országos és a regionális média az adventi időszakban a különböző karácsonyi adománygyűjtő akciókat, így többek közt a Skanzen ajándékgyűjtését is.
Kiemelt figyelemmel kísérte az országos és a regionális média az adventi időszakban a különböző karácsonyi adománygyűjtő akciókat. A legnagyobb figyelmet a közmédia Jónak lenni jó! című műsorfolyama kapta, emellett a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet kampánya és a Mikulásgyár adománygyűjtése szerepelt a leggyakrabban a médiában - derül ki a Médianéző elemzéséből.
Az összegzés szerint november 1. és december 17. között vizsgálták a magyar nyelvű online hírportálokat, rádiókat és televíziókat, valamint az országos és regionális terjesztésű újságokat. A mintába azon cikkek kerültek, amelyek megemlítették valamely karácsonyi adománygyűjtő akciót.
A Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) Jónak lenni jó! című kampánya idén a Katolikus Karitász munkáját segítette. Az adománygyűjtés 343 médiamegjelenésének jelentőségét növeli, hogy ezek 57 százaléka a rádióban és televízióban jelent meg, így sokkal több emberhez jutott el. Az M1 és a Kossuth Rádió által folyamatosan napirenden tartott akció a közmédia december 15-i tematikus napját követően érte el "híraktivitása csúcsát", amikor a hírforrások már 120 millió forintnyi felajánlásról számolhattak be.
A Magyar Ökumenikus Segélyszervezet a hagyományosan advent első vasárnapján kezdődő "szeretet.éhség." mottóval meghirdetett adománygyűjtésével került a hírekbe összesen 221 alkalommal. Az ehhez kapcsolódó mézeskalácssütés, a Szent István-bazilika melletti vásáron felállított gyűjtőpont és ezzel párhuzamosan az ország 219 nagyáruházában indított gyűjtés, valamint az operaház Diótörő Fesztiváljával és a Design Terminál karácsonyi kiállításával történő együttműködés egyaránt jelentős publicitást eredményezett.
A Mikulásgyár idei akciója elsősorban a december 3-i sajtótájékoztató és a Gyergyószentmiklósra indított adományok miatt kapott nyilvánosságot, összesen 155 megjelenésben. Az előbbiről szóló tudósítások kiemelték, hogy a kampány háromszázezer magyar és határon túli gyermek számára gyűjt adományokat országszerte mintegy 150 helyszínen.
A Baptista Szeretetszolgálat 10 éves Cipősdoboz akciójával kapcsolatban a média a tervbe vett 50 ezer ajándékdoboz gyűjtéséről és azok folyamatos kiosztásáról tudósított, míg a Katolikus Karitász kezdeményezései közül a diósgyőri labdarúgócsapattal szervezett akció, valamint a szentendrei Skanzenben idén első alkalommal felállított gyűjtőpont eredményezett sok megjelenést.
Mérsékeltebb médiaérdeklődés övezte a Magyar Vöröskereszt rekordmennyiséget eredményező élelmiszergyűjtését és Adomány Expresszét, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat Adni öröm! elnevezésű kampányát, valamint a Magyar Élelmiszerbank Egyesület nagyáruházakkal közösen rendezett, a tavalyinál szintén jóval eredményesebb élelmiszergyűjtését - írja a Médianéző elemzésében.
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 04. 14:07, hétfő | Helyi
K&H: indul a „pénztanárok” versenye
a TikTokon csapnak össze egymással a pedagógusok
2024. Szeptember 25. 07:52, szerda | Helyi
NAV: szeptember 30-ig igényelhető vissza a külföldi áfa
2024. Szeptember 13. 06:00, péntek | Helyi
PM: az IMF is támogatja a magyar EU-elnökség célkitűzéseit
A Nemzetközi Valutaalap (International Monetary Fund, IMF) szerint a magyar gazdaság növekedése az uniós rangsor élmezőnyében lehet jövőre
2024. November 22. 09:59, péntek | PR
Többen látják az egyetlen járható útnak a lakásbérlést a fiatalok számára
még mindig sokan vannak azonban, akik szerint pénzkidobás ingatlant kivenni