Hírek
2016. Február 11. 08:30, csütörtök |
Helyi
Forrás: Budakalász Önkormányzata
Gördülékeny ügyintézés Budakalászon
Az ügyfélbarát kiszolgálás és a hatékonyabb működés érdekében átalakítások történtek Budakalász Polgármesteri Hivatalában.
Korábban már beszámoltunk arról, hogy a gyors ügyintézés, az ügyfélbarát kiszolgálás és a hatékonyabb működés érdekében szervezeti átalakítások történtek tavaly a Polgármesteri Hivatalban. A köztisztviselők munkájának átszervezését követően múlt év decemberében pedig elkezdődött a Hivatal belső tereinek átalakítása is,
hogy az épület funkcionálisan is megfeleljen meghatározott céloknak.
A belső terek átépítéséről kérdeztük dr. Udvarhelyi István jegyzőt: „A Hivatal épületeiben tavaly december óta zajlanak az átalakítási munkálatok. A fejlesztés elsődleges célja az volt, hogy az alapvetően nem hivatali működésre tervezett épületet alkalmassá tegyük a lakók ügyfélbarát kiszolgálásra. Az első intézkedések között szerepelt az ügyféltér rendezése, hiszen a kommunikációs csatornák itt futnak össze. Nagyon fontos ez a terület mind a külső megjelenés, mind pedig az itt dolgozó kollégák munkáját illetően. Azt szeretnénk, ha a városlakók esztétikus környezetben és gördülékenyen intézhetnék ügyeiket. Az ügyféltér tervezése során gondoltunk a kisgyermekkel várakozókra is egy gyereksarok kialakításával.
A kollégák elhelyezésénél fontos szempont volt, hogy a jelentős ügyfélforgalmat bonyolító munkatársak az első épületben, a földszinten kapjanak helyet, hogy könnyebb legyen a megközelítésük. Ahogy említettem, a Hivatal működésének első lépcsőfoka az ügyfélszolgálat. Az itt dolgozók végzik az ügyfelek irányítását és a hivatalba érkező iratok, beadványok osztályozását. A földszinten található ezen kívül a környezetvédelmi, az adó, a beruházási és az önkormányzati ingatlanokkal is foglalkozó vagyongazdálkodási iroda.
Az átszervezés során az önkormányzati vezetők, a polgármester úr és helyettesei is a főépületbe kerültek. A költözéssel sokkal operatívabbá vált a munka és a városvezetők is szervezettebben, szebb környezetben tudják fogadni az ügyfeleket.
Ki kell emelnem, hogy az átalakítási munkákban helyi vállalkozók vettek részt. Egyedüli kivétel az ügyféltérben található üvegből készült logó és címer kivitelezését végző vállalkozó. A szentendrei cég különleges technikával, egyedi formában jelenítette meg a város két meghatározó szimbólumát.
Az átalakításokkal legfontosabb célunk az, hogy minden ügyfél a lehető legrövidebb várakozással és elégedetten távozhasson ügyei intézését követően.
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 04. 14:07, hétfő | Helyi
K&H: indul a „pénztanárok” versenye
a TikTokon csapnak össze egymással a pedagógusok
2024. Szeptember 25. 07:52, szerda | Helyi
NAV: szeptember 30-ig igényelhető vissza a külföldi áfa
2024. Szeptember 13. 06:00, péntek | Helyi
PM: az IMF is támogatja a magyar EU-elnökség célkitűzéseit
A Nemzetközi Valutaalap (International Monetary Fund, IMF) szerint a magyar gazdaság növekedése az uniós rangsor élmezőnyében lehet jövőre
2024. November 22. 09:59, péntek | PR
Többen látják az egyetlen járható útnak a lakásbérlést a fiatalok számára
még mindig sokan vannak azonban, akik szerint pénzkidobás ingatlant kivenni