Hírek
2013. Február 09. 05:00, szombat |
Életmód
Forrás: OrientPress Hírügynökség
A sült ételek növelik a stroke kockázatát
Azoknál, akik rendszeres sült ételeket esznek és cukros üdítőitalokat fogyasztanak, megnő a stroke kialakulásának kockázata - számol be a Fox News. Ez az első átfogó tanulmány, amely az étkezési szokások és a szélütés kialakulása közötti kapcsolatot vizsgálta.
A sült ételek, mint a hasábburgonya, a hamburger, a feldolgozott húsok, a hamburger, valamint a cukros üdítőitalok megnövelik a szélütés kialakulásának kockázatát is. Az eredmények azt mutatták, hogy azok, akik hetente legalább hatszor fogyasztják az említett ételeket, azoknak 41 százalékkal nagyobb az esélyük a stroke kialakulására összehasonlítva azokkal, akik legfeljebb havonta egyszer esznek ilyen jellegű ételeket.
Ezzel szemben azoknak, akik zöldségben-és gyümölcsben, halakban és teljes kiőrlésű gabonákban gazdag étrendet folytatnak, 29 százalékkal kisebb a kockázatuk a stroke kialakulására.
Ezek érdekelhetnek még
2024. December 25. 12:26, szerda | Életmód
Karácsony - Steinbach József: a gyógyulás útja a másikra figyelő bibliai kedvesség
A világnak a másikra figyelő, az életet építő \"bibliai kedvességre\" van szüksége; és ez egyben a gyógyulás egyetlen útja is, mert a másikra figyelve az ember elszakad a saját sebeitől.
2024. December 25. 12:25, szerda | Életmód
Ferenc pápa megnyitotta a Szent Péter-bazilika szent kapuját, megkezdődött a szentév
Ferenc pápa kerekesszékben ülve megnyitotta a Szent Péter-bazilika szent kapuját, és ezzel kezdetét vette a jubileumi szent év, amelynek legelső eseménye az ünnepi mise, amelyet az egyházfő a bazilikában vezet szenteste.
2024. December 24. 10:35, kedd | Életmód
Karácsony - Erdő Péter: hisszük, hogy személyesen tudunk kommunikálni Istennel, és neki hatása van az emberiség sorsára
Hisszük, hogy imáinkban személyesen tudunk kommunikálni Istennel, és neki hatása van az emberiség sorsára
2024. December 23. 09:06, hétfő | Életmód
Jónak lenni jó! - 516 millió forint gyűlt össze a közmédia jótékonysági kampányában
516 millió forint gyűlt össze a közmédia Jónak lenni jó! elnevezésű jótékonysági kampányában - hangzott el a Duna televízión a kampányt záró, vasárnap esti műsorban.